Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Povídka je to pěkná, pěkně napsáno. Ale jinak blbost. Neděste lidi, takhle to vážně nefunguje, jedenáctiletý hošík je už dost velký. S kámoškou na sociálce jsme tohle párkrát probíraly ;-)

1 0
možnosti

Sama jsem vyděšená matka 11 letého syna, který několikrát za den "umírá" ve hře na počítači ;-) Naštěstí sociálku na nás nikdo nezavolal:-)

0 0
možnosti

Je to smutné čtení, bezútěšné...

Já nevím, ale když jsem byla nemocná, tak už v 9 letech jsem byla sama doma, nakonec ani v druhé třídě jsem nechodila do družiny...

1 0
možnosti

Já až od deseti;)) Jen si pamatuji, že rodiče tenkrát chodili domů před třetí odpoledne (směny byly od šesti i v nedělnických profesích), a ne až za tmy po šesté...

0 0
možnosti
Foto

R^ - přečteno jedním dechem. Jde z toho hrůza.

2 0
možnosti

Chtěla jsem upozornit na to, že to každý nemá stejně. Pokud se to povedlo, jsem moc ráda a děkuji!

0 0
možnosti
Foto

Paní Klaro, pěkně napsané. Zrovna předevčírem mi kolega vyprávěl podobnou story o mamince samoživitelce, která nechává doma dva kluky. Kluci blbnou (zvoní na zvonky atd.), sousedi si stěžují, ale na sociálku kupodivu ještě nedošlo. Já taky vždy trnu, zda zlosyni něco neprovedou ... ale naštěstí bydlíme za městem a nejbližší soused je co by kamenem dohodil.

2 0
možnosti

Děkuji! Jsem moc ráda, že jste sdílel tuhle zkušenost. Myslím, že děti by neměly být tak dlouho doma samy, ani když jsou hodné.:-)V

1 0
možnosti

Vaše povídka by klidně mohla být pravda. R^

2 0
možnosti

Děkuji! Většina mých povídek, vč. této, jsou podle skutečného života. Ano, trochu přitvrdím a zdramatizuji, aby to čtenáře chytlo, ale vychází to ze skutečných reálií.

1 0
možnosti
  • Počet článků 63
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1621x
Když to jeden čas v mém životě začalo vypadat, že všechna legrace skončila, a zůstane jen u práce a povinností, vrátila jsem se ke svým dětským snům a psaní povídek;).

 

Každý čtvrtek najdete nový příběh o nás všech, kteří nejsme vždy tak ÚŽASNÍ, jak bychom si právě přáli, na mém blogu:

WWW.OLIVIE-UZASNA.CZ

 

Z těch nejlepších povídek jsem letos dala dohromady už druhou knížku s názvem A co když je to LÁSKA?

 

Nepíšu sem moc často, ale i tak jsem od vás letos získala 5. místo v anketě Bloger roku 2017. Děkuji!

 

Novinky můžete sledovat na Facebooku: www.facebook.com/ouzasna/

 

Děkuji vám všem za případnou podporu. Velice si jí vážím.

 

 

Seznam rubrik