Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Ano, je to přesně, jak to slečna napsala. IT běžně opovrhuje lidmi, kteří považují slova "nefunguje to" za dostatečné popsání situace.

Hlavně miluju jednu paní, která sídlí 200 km daleko, takže za ní nemůžu zajít. Té "to nefunguje" velmi často. Jenom si nedokáže zapamatovat, že po zádávání čísel do excelu zapomněla vypnout Caps Lock a odhlásila se. Je jedno, že jí systém při psaní hesla hlásí, že jej má zapnutý. Její první reakce je zvednout telefon a říct: "nefunguje to". Pravda, dnes už mě tím nepřekvapí. Ale byly doby, kdy jsem si myslel, že lidi umí číst a ze svých chyb se dokážou poučit. (na to navazuje moje teorie, že vysoká škola dělá z lidí analfabety, ale to je jiný příběh)

A nezapomeňte prosím na jednu věc: IT je tu jenom pro Vás. Prostě čekají na židli až zavoláte, aby vám mohli nebrat telefon.

1 0
možnosti
KS

Ajťák většinou přijde hned, jen se s ním nedovedu domluvit, co vlastně potřebuju. Mému požadavku často nerozumí. Začne mi proto dávat doplňující otázky, kterým zase nerozumím já.

0 0
možnosti
AT

Tak nějak to bývá. Uznejte sám, že prohlášení "nejedou mě vyndous" nebo epresivnější "nic nefunguje!" vyžadují podrobnější specifikaci :-)

3 0
možnosti
KK

Zbytečně jste to protáhla. 30% vtipné a trefné, 50% žvásty. Kdyby to nebyl blog, tak byla na místě otázka: "Jste placená od řádku?".

0 1
možnosti
Foto

No tedy abych pokračoval ve Vašemu duchu: já jsem ITák a jsem tvor nespolečenský .... moje jméno pak vidíte nad tímo textem :-)

2 0
možnosti
Foto

Nejlepší je okamžik, kdy má seznam.cz výpadek...

To je vždy telefonů jak "Nejde internet" ...a ne, už nejsem IT podpora...

Vůbec nejlepší zážitek co jsem měl bylo, že uživatelka po navedení, aby najela do levého dolního rohu myší a klikla na tlačítko start, mi bylo oznámeno, že tam nic takového nemá...

Vyrazil jsem tři patra za ní... a na místě zjistil, že má spadlé jističe a myš položenou na levém "dolním" rohu stolu...

0 0
možnosti
Foto

No ale fuj, ženská! Já jsem ajťák společenský, za uživateli chodím rád. A když nabídnou kafe a štrůdlíček, tak jsem tam coby dup.:-)

0 0
možnosti
JA

Okamžitě vytisknout a vystavit ve všech kancelářích, ať už uživatelé konečně pochopí jak se mají chovat :-)

0 0
možnosti
KD

Sama jsem interneťák a manžel je ajťák, takže je to tak trochu nadsázka do vlastních řad

0 0
možnosti
  • Počet článků 63
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1621x
Když to jeden čas v mém životě začalo vypadat, že všechna legrace skončila, a zůstane jen u práce a povinností, vrátila jsem se ke svým dětským snům a psaní povídek;).

 

Každý čtvrtek najdete nový příběh o nás všech, kteří nejsme vždy tak ÚŽASNÍ, jak bychom si právě přáli, na mém blogu:

WWW.OLIVIE-UZASNA.CZ

 

Z těch nejlepších povídek jsem letos dala dohromady už druhou knížku s názvem A co když je to LÁSKA?

 

Nepíšu sem moc často, ale i tak jsem od vás letos získala 5. místo v anketě Bloger roku 2017. Děkuji!

 

Novinky můžete sledovat na Facebooku: www.facebook.com/ouzasna/

 

Děkuji vám všem za případnou podporu. Velice si jí vážím.

 

 

Seznam rubrik