Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J44i10ř97í 63O33r19t

11. 11. 2015 11:25

Hovadina....

A co třeba tenhle:

Potkají se paní Nováková a paní Svobodová.

Dobrý den, paní Nováková, jak se mají Vaše děti? Už jsem je dlouho neviděla.

To víte, paní Svobodová, už žiju sama, dcera je vdaná, syn je ženatý.

A jak se jim daří, jsou spokojení v manželství?

Tak dcera se má dobře, je v domácnosti a má dvě krásné děti. Její manžel vydělává hodně peněz, stará se o děti, pere, vaří, uklízí. Ale syn, ten dopadl špatně.

Ale copak, snad ne nějaké potíže?

Mají spolu dvě krásné děti, ale synova žena do práce nechodí a nic nedělá. Syn sice vydělává hodně peněz, ale po práci se navíc musí starat o děti, pere, vaří, uklízí...

0 0
možnosti

a nebo tahle: Pána po 25 letech manželství postihne srdeční zástava, jeho šedá myška nelení a oživí ho. Dostane ihned po vzkříšení vynadáno, proč pána budí z tak krásného snu. Pán dostává kardiostimulátor a najednou zjišťuje, že se nemusí hlídat a začne se chovat jako dvacítka. Začne obletovat mladá děvčata Doma má full servis, dospělé děti z domu a k tomu matku po mozkové příhodě. Šedá myška přece zvládne všechno.

Divíte se mi, že už toho mám tak akorát dost?!

0 0
možnosti

Každý svého štěstí strůjcem. Nebo taky ústy klasika: "Co člověka potkává, vychází z něho".

1 0
možnosti
Foto

Vážně? Jste asi velmi mladý pokud si myslíte že uplně vše můžete bez vyčitek  řídít

2 0
možnosti

Neskutečně silný příběh. R^Přečetla jsem to celé se zatajeným dechem. Bohužel i takové příběhy se stávají.;-(

2 0
možnosti

...jestli to byly ty s gumičkou dole tak já jsem jim říkal už dříve,že to jsou " tlumiče vášní ";-D8-o

0 4
možnosti

Co na to napsat? Pište dál, má to v sobě úžasnou sílu. R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 63
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1621x
Když to jeden čas v mém životě začalo vypadat, že všechna legrace skončila, a zůstane jen u práce a povinností, vrátila jsem se ke svým dětským snům a psaní povídek;).

 

Každý čtvrtek najdete nový příběh o nás všech, kteří nejsme vždy tak ÚŽASNÍ, jak bychom si právě přáli, na mém blogu:

WWW.OLIVIE-UZASNA.CZ

 

Z těch nejlepších povídek jsem letos dala dohromady už druhou knížku s názvem A co když je to LÁSKA?

 

Nepíšu sem moc často, ale i tak jsem od vás letos získala 5. místo v anketě Bloger roku 2017. Děkuji!

 

Novinky můžete sledovat na Facebooku: www.facebook.com/ouzasna/

 

Děkuji vám všem za případnou podporu. Velice si jí vážím.

 

 

Seznam rubrik