Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Objevy pana Tlouštíka o dietách a sportu

Stačí tři litry vody, abych měl plnou vanu.  Neběhám. Nikdy. Když jsem naposledy dobíhal tramvaj, moje prsa běžela napřed a fandilo jim celé město.

Tlouštíkovy objevy  o hygieně

  • Stačí tři litry vody, abych měl plnou vanu. 
  • Když si dávám do podpaždí tuhý deodorant, je to podobné jako bych natíral mostní oblouk.
  • Já si ale deodorant moc často nedávám. Je to můj způsob, jak si lidi držet od těla.
  • Nechci se na sebe dívat do zrcadla, protože všechna zkreslují skutečnost – já přece nejsem to tlusté prase, co se na mě směje.
  • Jsem zpocený, i když je druhým zima. Tuk – nejlepší kožich!
  • Podezírám své okolí, že čísla na metru a váze někdo přepsal a zapomněl říci „apríl“!
  • Osušky jsou čím dál kratší a už mi nejdou omotat kolem těla.
  • Nemůžu připažit a dát nohy přes sebe, ani kdyby na tom závisel něčí život.
  • Když už seberu odvahu a zvážím se, mám zkažený celý den.

Tlouštíkovy objevy  o sportu

(tahle část je tu jen proto, že to po mně pořád někdo chce)

  • Neběhám. Nikdy. Když jsem naposledy dobíhal tramvaj, moje prsa běžela napřed a fandilo jim celé město.
  • Neustále funím, protože s sebou všude tahám obrovsky náklad, který nelze odložit.
  • Nikdo nechápe, jak to mám těžké.
  • Když běžím, třese se mi mnohem více částí těla, než bych čekal - prsa, břicho, zadek, faldy na rukou, celulitida i podbradek. Navíc to bolí!
  • Nikdo se mnou nechce být v jednom sportovním družstvu.
  • Jen v sumu mám spoustu kamarádů, co si na mě rádi vsadí.
  • Při vybíjené se do mne trefí opravdu každý.
  • Když se trefím já, zpravidla soupeř už nevstane.
  • Jediný pohyb navíc, který akceptuji, je obcházení překážek, jež už nedokáži přeskočit, ani podlézt.

Tlouštíkovy objevy o dietách

  • Dieta je hřích spáchaný na dobrém jídle.
  • Odeberte z receptu všechno dobré a máte dietní jídlo.
  • Dieta je mučeni organismu (není živina, žádná výšina).
  • Dieta je proti přírodě - proč by vymyslela tukové polštáře, kdyby chtěla hubené kostry?
  • Je mučení, které podstupují lidé mnohdy i dobrovolně.
  • Dietní jídlo je jídlo, kterému vezmete všechno podstatné, aby se ho snědlo málo.
  • Nejdietnější věc v ledničce, je moje zapomenutá peněženka.
  • Na ledničce mám motivační hesla:
    • Nikdy nejez sám (od té doby mám barák plný lidí); 
    • V nouzi poznáš přítele (Jakýho? Nikdo za mne nechce platit ani pití, natož jídlo..).
    • Nedostanou nás hubený, jen studený!
    • Vychrtlá laň horší než tlustý dravec!

Smějí se vám?  Tak ty pomlouvačné hubeňoury šťouchněte břichem, ať se jdou vycpat, a pojďte se najíst!;)

 

Autor: Klára Dvořáková | úterý 10.11.2015 11:35 | karma článku: 14,79 | přečteno: 752x
  • Další články autora

Klára Dvořáková

Si to zařiďte... - povídka

Od kolika let může být dítě celý den doma samo? Nezapálí byt, nevytopí sousedy? Co dělat, když nemáte home office ani dovolenou...? Pracujete v továrně u pásu, tatínek nikde, jste na všechno sama a sousedka volá sociálku...

28.10.2020 v 8:13 | Karma: 20,14 | Přečteno: 504x | Diskuse| Ostatní

Klára Dvořáková

Pověsíš mi poličku? – povídka 15+

Přijel jsem za ní na chatu. Čekal jsem první sex, ale všechno je asi jinak... Co teď? Zdrhnout, máknout nebo ukecat?

25.4.2019 v 10:31 | Karma: 27,44 | Přečteno: 1692x | Diskuse| Ostatní

Klára Dvořáková

Cizí náušnice - povídka

Našla náušnici v jeho špinavé košili. Manžel zapírá, ale ona má jasno - sekretářka útočí. Vyhodit či nevyhodit manžela z domu a ze života? Nebo se oba mýlí, a měli by začít bojovat proti společnému nepříteli?

9.4.2019 v 10:34 | Karma: 19,14 | Přečteno: 663x | Diskuse| Ostatní

Klára Dvořáková

Budeme si tykat? - povídka

„Co byste řekla, kdybych vás pozval na víno?“ „Že mám čtyři děti,“ odfrkne Karolína. Tohle už slyšela mockrát a její nacvičená věta vždycky zabere. „Chcete je vzít s sebou?“ podiví se muž.

21.3.2019 v 10:19 | Karma: 33,14 | Přečteno: 2467x | Diskuse| Ostatní

Klára Dvořáková

Tak s touhle nikam nejdu! - povídka

Zpoza rohu vyjde blonďaté monstrum v červené péřovce a šine si to přímo ke mně. Ale to nemůže bejt ona. Že ne? „Ahoj!“ řekne ten parní stroj, „Ty jsi Tomáš, viď?“

7.3.2019 v 10:17 | Karma: 28,40 | Přečteno: 1224x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 63
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1621x
Když to jeden čas v mém životě začalo vypadat, že všechna legrace skončila, a zůstane jen u práce a povinností, vrátila jsem se ke svým dětským snům a psaní povídek;).

 

Každý čtvrtek najdete nový příběh o nás všech, kteří nejsme vždy tak ÚŽASNÍ, jak bychom si právě přáli, na mém blogu:

WWW.OLIVIE-UZASNA.CZ

 

Z těch nejlepších povídek jsem letos dala dohromady už druhou knížku s názvem A co když je to LÁSKA?

 

Nepíšu sem moc často, ale i tak jsem od vás letos získala 5. místo v anketě Bloger roku 2017. Děkuji!

 

Novinky můžete sledovat na Facebooku: www.facebook.com/ouzasna/

 

Děkuji vám všem za případnou podporu. Velice si jí vážím.

 

 

Seznam rubrik